Yeni Saç Ekim Teknikleri

Yeni-Sac-Ekim-Teknikleri.jpg

Yeni saç ekim teknikleri ile mutu yüzlerce hastadan biri olmak için Meditürk ailesine hemen ulaşın, en uygun fiyatlardan yararlanın!

Yeni Saç Ekim Teknikleri (2) Yeni Saç Ekim Teknikleri (1)

Yeni saç ekim teknikleri arasında FUE

FUE saç ekiminde lokal anestezi uygulanır ve saç kökleri özel kenarlı mikro motorlar kullanılarak tek tek toplanır ve saç çıkış yönü ve açısı dikkate alınarak kel bölgelere ekilir. Bu mikromotorlar ile saç kökleri daha hızlı toplanır ve saç ekimi kısa sürede tamamlanır.

Daha net ifade etmek gerekirse, yeni saç ekim teknikleri arasında gösterilen FUE saç ekimi yönteminde donör bölge 1 mm traş edilerek saçlar tek tek kel alana ekilir. Saç kökü toplama ve implant bölgeleri lokal anestezi ile uyuşturulur. Mikro motor ucu ortadaki saç kökünü almak için yaklaştırılır ve motor saç çıkış yönünde kafa derisine yumruklanır. Kıl kökü, folikül ve etrafındaki mikroskobik doku ile birlikte silindir şeklinde kesilir. Saç kökü mikro forseps ile nazikçe çekilir ve foliküler ünite tabandan ayrılır. Foliküler üniteler bu şekilde toplanır ve kel bölgedeki küçük deliklere yerleştirilir. Her bir foliküler ünitede yaklaşık 2 veya 3 folikül bulunur.

FUE yönteminin avantajları

Operasyon sırasında greftlere zarar verme riskini en aza indiren bu otomatik sistem operasyon süresini kısaltır ve toplanan greft sayısını arttırır. İşlem, yeterli teknoloji ve tekniğin kullanıldığı deneyimli, doğru ve yeterli bir klinikte yapıldığında kişi ömür boyu yeni saçlara sahip olabilir.

Neden yeni saç ekim teknikleri tercih etmelisiniz

Bu teknik ve teknoloji ile saç ekimi daha kolay gerçekleştirilir ve daha fazla bölgeden gerekli saç kökleri toplanabilir. En önemli özelliği, operasyonun iz bırakmadan tamamlanabilmesidir. Dikiş ve bisturi kullanılmaz. Ağrısı azdır ve tedavi süreci daha hızlıdır. Bu hızlı iyileşme ile bireyler sosyal yaşamlarına hızlı bir şekilde uyum sağlayabilirler. İşlem profesyonel ve deneyimli bir ekip tarafından yapılırsa sonuçlar kalıcı olacaktır. Ameliyattan sonra hastalar ağrı, doku ve his kaybı yaşamazlar. Saç kökleri saç dökülmesine karşı genetik olarak dayanıklı olduğu için hastalar kalıcı saçlara sahip olacaktır. Teknolojilerin hızı ile saç ekimi maliyeti düşecek ve bu da hasta için maddi bir rahatlama sağlayacaktır.

Saç Ekimi Öncesi Hazırlık Saç Ekimi Yaptıranlar (3)

Yeni saç ekim tekniklerinde dikkat edilmesi gerekenler

Saç ekiminde dikkat edilmesi gereken en önemli şeylerden biri tamamen kişiye özel bir tedavi süreci planlamaktır. Çünkü donör bölge ve kel bölge herkes için farklıdır. Bu nedenle “herkes için standart bir saç ekimi” yanlış bir yaklaşımdır. Saç yapısına ve beklentilerine göre özel bir tedavi veya yeni saç ekim teknikleri seçilmelidir. Cerrahlar, ameliyat öncesi konsültasyon sürecinde hastalara tamamen özel bir tedavi süreci seçerek %99’a varan başarı oranına ulaşabilirler.

• Saç çizgisi kişinin yüz çizgisine uygun olmalıdır: Herkesin yüz ve kafa yapısı farklı olduğu için doğal saç çizgisi de farklıdır. Saç çizgisinin doğru belirlenmesi ve planlanması, saç ekimi sonrası doğal bir görünüm kazandıracaktır.
  • Ekilen saçlar doğru yoğunluk ve pozisyonda olmalıdır: Saç ekiminde yanlış planlama doğal bir görünüme engel olacaktır. Aynı şekilde tek seansta geniş bir alanı tamamlamaya çalışmak da daha ince bir saç görünümüne neden olacaktır
  • Yanlış saç ekim açısı: Yanlış saç ekim açısı hem saçın gücünü azaltarak kalıcılığı azaltır hem de yanlış tarama yönü nedeniyle doğal olmayan bir görünüme neden olur.
  • Çok fazla saç grefti alınması: Donör bölgeden çok fazla greft veya saç kökü alınması bu bölgede komplikasyonlara neden olabilir. Bu geri dönüşü olmayan sorunlara yol açabilir.

Kimler Saç Ekimi Yaptıramaz?

• Hepatit C’li bireyler
  • HIV – AIDS’li bireyler
  • Psdeudopelade ve liken planus hastalığı olan kişiler
  • Donör bölgede seyrek saçı olan kişiler
  • Ciddi kronik hastalıkları olan bireyler
  • Kalp hastalığı, diyabet, karaciğer yetmezliği, yüksek tansiyon ve böbrek yetmezliği olan kişiler
  • 18 yaşından küçükler (22 yaşından büyükler için tedaviyi öneriyoruz)

Yukarıda sayılan kişiler sağlık açısından risk oluşturduğundan veya başarılı saç ekimi sonuçları elde edemeyeceklerinden dolayı saç ekimi operasyonu uygulamak doğru değildir!

Saç ekimi adımları

Saç ekimi operasyonu 6 temel adımdan oluşmaktadır. Hastanın uygun bir aday olup olmadığını belirlemek için hasta üzerinde bazı testler yapıldıktan sonra saç ekimi operasyonu başlayabilir. İşlem lokal anestezi altında uygulanır. Hasta ve saç ekim ekibi için en yüksek konforu sağlamak için lokal anestezi uygulanmaktadır. Saç ekimi operasyonu sırasında hasta herhangi bir ağrı veya acı hissetmez.

ESTETİK, SAÇ, DİŞ

SAĞLIK SORUNLARINIZI 7/24 PAYLAŞABİLİRSİNİZ

Acil bir tıbbi ihtiyacınız varsa şimdi bizi arayın, hızlı bir şekilde cevap vereceğiz ve size tıbbi yardım sağlayalım.

Telif hakları Meditürk ve Zenline‘a aittir. © 2021