Kimler Saç Ektirmemeli?

Kimler Saç Ektirmemeli? Kimlere Saç Ekimi Yaptırılamaz?
Bazı hastalıklar saç ekimi operasyonunu tehlikeli hale getirir. Tansiyon, kalp hastalığı, kontrolsüz şeker hastalığı, hepatit C veya hemofili olan kişilerin saç ekimi yaptırabilmesi için DOKTOR ONAYI GEREKLİDİR.

Saç dökülmesi yaşayanlar için saç ekimi ameliyatı, hem erkekler hem de kadınlar için doğal görünümlü ve duygulu sonuçlar veren kalıcı bir çözüm sunar. Ancak, herkes bu prosedür için ve çeşitli nedenlerle aday değildir. Saç ekimi ameliyatı olmayı düşünüyorsanız, bunun sizin için uygun olup olmadığını öğrenmek için okumaya devam edin.

Doğuştan saçı olmayanlar. Saç ekimi, saçlı derinin bir bölgesinden alınan saç köklerinin başka bir bölgeye nakledilmesi ile yapıldığından, doğumdan itibaren saçı olmayanlar ameliyata aday değildir.

Saç ekiminin yaşı var mıdır?

24 yaşın altındakiler. Çoğu uzman, saç ekimi ameliyatı için 24’ün “önerilen” minimum yaş olduğu konusunda hemfikirdir. Bunun nedeni, saç dökülmesinin, genellikle 24. yaş gününün ötesine uzanan seyrini sürdürmesi gerektiğidir . Biraz sabır, büyük ölçüde geliştirilmiş uzun vadeli sonuçlar sağlayabilir.

Ciddi sağlık komplikasyonları olan kişiler. Saç ekimi ameliyatı şaşırtıcı sonuçlar verebilen nispeten basit bir prosedür olsa da, kalp hastalığı, böbrek veya karaciğer yetmezliği, diyabet ve daha fazlası gibi kronik sağlık sorunları olanlar böyle bir ameliyat için uygun olmayabilir. İlgili riskleri tartışmak için birinci basamak doktorunuza veya uzmanınıza danışın.

Anesteziye tepki verenler. Saç ekimi ameliyatı yapmak için anestezi (lokal veya genel) gereklidir. Bu nedenle anesteziye olumsuz tepki verenler veya anestezi almasına izin vermeyen tıbbi durumları olanlar saç ekimi için aday değildir.

Kan yoluyla bulaşan hastalığı olan kişiler. HIV ve Hepatit C gibi kan yoluyla bulaşan hastalıkları olanlar genellikle saç ekimi ameliyatı için aday değildir. İlgili sınırlamalar, riskler ve tüm tarafları güvende tutmak için alınabilecek önlemler hakkında birinci basamak doktorunuza danışın.

Hemofili hastaları. Hemofili, kanın pıhtılaşma yeteneğini sınırlayan bir durumdur. Bu nedenle hemofili hastasının öncelikle doktoruna danışması ve saç ekimi ameliyatına uygun olup olmadığının kan pıhtılaşma testi yaptırması gerekir.

Saç ekimi ameliyatı için aday mısınız? Bunu öğrenmenin en iyi yolu, Meditürk ile ücretsiz bir ilk konsültasyon ayarlamaktır. Bize WhatsApp üzerinden hemen ulaşın!